TÁJÉKOZTATÁS
A SZABADBATTYÁNI POLGÁRMESTERI HIVATAL
ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁNAK NYITVATARTÁSÁRÓL

 

2020. június 3. napjától (szerdától)
a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadása
visszaáll a korábban megszokott rendbe:

 

Hétfő: 08.00-12.00 és 13.00-16.00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 08.00-12.00 és 13.00-16.00 óráig
Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
Péntek: 08.00-12.00 óráig

 

A maszk vagy egyéb az orr és száj eltakarására alkalmas textil használata az ügyintézés során továbbra is javasolt.

 

Kérem Önöket, hogy lehetőség szerint továbbra is csak telefonon vagy online keressék ügyintézőinket (elérhetőségek a csatolt dokumentumban):

Ügyfélkapus ügyintézés az alábbi linken érhető el: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

Ha elfelejtette az elektronikus ügyintézéshez szükséges Ügyfélkapu azonosítóját, az ingyenesen hívható Kormányzati Ügyfélvonal (1818) munkatársai segítenek.

Ügyfélkapus hozzáférés hiányában a veszélyhelyzet ideje alatt a Hivatal a közvetlenül e-mail üzenetben elküldött beadványokat is fogadja. E-mail üzenetben küldött beadványában telefonos elérhetőségét is tüntesse fel, hogy az ügyintéző a lehető leghamarabb fel tudja venni Önnel a kapcsolatot.

Szabadbattyán, 2020. május 27.

Csere Orsolya sk.
jegyző

Csatolmányok:

Megszakítás

Ha továbbra is használni szeretné az oldalt , akkor fogadja el a cookie-k használatát . Bővebben

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

Bezárás