2021.06.09-én

KORMÁNYABLAKBUSZ

érkezik Szabadbattyánba.

 A Művelődési Ház előtt (Árpád u. 10.) 11:30 – 14:00 között lesznek elérhetőek a szolgáltatások.

 

Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat egy bármikor rugalmasan bevethető – a változó igényekhez és körülményekhez gyorsan és hatékonyan alkalmazkodni képes – mozgatható ügyfélszolgálati iroda, ahol az ügyfelek a  kormányablakokban elérhető számos ügytípust intézhetnek, továbbá lehetőség van a hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtására, illetve tájékoztatást kaphatnak az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről (a szükséges dokumentumokról, az eljárás költségeiről, ügyintézési határidőről).

A mobilizált kormányablakokban – többek között – az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:

– személyi igazolvány igénylése
– jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés
– diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
– útlevél igénylése
– ügyfélkapu regisztráció

Bankkártyás fizetési lehetőség biztosított.

 

Kérjük az érvényben lévő járványügyi előírások betartását!

 

A nagyobb sorok elkerülése végett kérjük, hogy előzetesen a Polgármesteri Hivatal 363-052-es telefonszámán vagy a titkarsag@szabadabattyan.hu címen szíveskedjenek bejelentkezni, időpontot egyeztetni.

Csatolmányok:

Megszakítás

Ha továbbra is használni szeretné az oldalt , akkor fogadja el a cookie-k használatát . Bővebben

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

Bezárás