TÁJÉKOZTATÁS A SZABADBATTYÁNI POLGÁRMESTERI HIVATAL ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁNAK NYITVATARTÁSÁRÓL
A tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, valamint közösségünk tagjai – különös és kivételes figyelemmel az időskorú személyekre – egészségének megóvása, továbbá az igazgatási feladatok biztosíthatósága érdekében
2020. május 18. napjától (hétfőtől) határozatlan ideig a Polgármesteri Hivatalban
az alábbiak változások lesznek az ügyfélfogadás tekintetében:
Személyes ügyfélfogadás kizárólag hétfői napokon 08.00-12.00 óráig lesz a következő óvintézkedések megtétele mellett:
- a Polgármesteri Hivatalba kizárólag maszkban vagy az arc és az orr eltakarására alkalmas eszközben lehet belépni, lehetőség szerint kézfertőtlenítést követően (amelyet a Polgármesteri Hivatal elhagyását követően is javaslunk megtenni)
- egy irodában az ügyintézőkön kívül csak további egy ügyfél tartózkodhat egyidőben, ezért kérjük, hogy ha várakozniuk szükséges, a Polgármesteri Hivatal épülete előtt várakozzanak
Kérem Önöket, hogy lehetőség szerint továbbra is csak telefonon vagy online keressék ügyintézőinket. (elérhetőségek a csatolt dokumentumban)
Ügyfélkapus ügyintézés az alábbi linken érhető el: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
Ha elfelejtette az elektronikus ügyintézéshez szükséges Ügyfélkapu azonosítóját, az ingyenesen hívható Kormányzati Ügyfélvonal (1818) munkatársai segítenek.
Ügyfélkapus hozzáférés hiányában a veszélyhelyzet ideje alatt a Hivatal a közvetlenül e-mail üzenetben elküldött beadványokat is fogadja. E-mail üzenetben küldött beadványában telefonos elérhetőségét is tüntesse fel, hogy az ügyintéző a lehető leghamarabb fel tudja venni Önnel a kapcsolatot.
Szabadbattyán, 2020. május 14.
Csere Orsolya
jegyző