TÁJÉKOZTATÁS A SZABADBATTYÁNI POLGÁRMESTERI HIVATAL ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁNAK NYITVATARTÁSÁRÓL

A tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, valamint közösségünk tagjai – különös és kivételes figyelemmel az időskorú személyekre – egészségének megóvása, továbbá az igazgatási feladatok biztosíthatósága érdekében

2020. május 18. napjától (hétfőtől) határozatlan ideig a Polgármesteri Hivatalban
az alábbiak változások lesznek az ügyfélfogadás tekintetében:

Személyes ügyfélfogadás kizárólag hétfői napokon 08.00-12.00 óráig lesz a következő óvintézkedések megtétele mellett:

  • a Polgármesteri Hivatalba kizárólag maszkban vagy az arc és az orr eltakarására alkalmas eszközben lehet belépni, lehetőség szerint kézfertőtlenítést követően (amelyet a Polgármesteri Hivatal elhagyását követően is javaslunk megtenni)
  • egy irodában az ügyintézőkön kívül csak további egy ügyfél tartózkodhat egyidőben, ezért kérjük, hogy ha várakozniuk szükséges, a Polgármesteri Hivatal épülete előtt várakozzanak

Kérem Önöket, hogy lehetőség szerint továbbra is csak telefonon vagy online keressék ügyintézőinket. (elérhetőségek a csatolt dokumentumban)

Ügyfélkapus ügyintézés az alábbi linken érhető el: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

Ha elfelejtette az elektronikus ügyintézéshez szükséges Ügyfélkapu azonosítóját, az ingyenesen hívható Kormányzati Ügyfélvonal (1818) munkatársai segítenek.

Ügyfélkapus hozzáférés hiányában a veszélyhelyzet ideje alatt a Hivatal a közvetlenül e-mail üzenetben elküldött beadványokat is fogadja. E-mail üzenetben küldött beadványában telefonos elérhetőségét is tüntesse fel, hogy az ügyintéző a lehető leghamarabb fel tudja venni Önnel a kapcsolatot.

Szabadbattyán, 2020. május 14.

Csere Orsolya
jegyző

Csatolmányok:

Megszakítás

Ha továbbra is használni szeretné az oldalt , akkor fogadja el a cookie-k használatát . Bővebben

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

Bezárás