TÁJÉKOZTATÁS A SZABADBATTYÁNI POLGÁRMESTERI HIVATAL ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁNAK NYITVATARTÁSÁRÓL

 

A tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, valamint közösségünk tagjai – különös és kivételes figyelemmel az időskorú személyekre – egészségének megóvása, továbbá az igazgatási feladatok biztosíthatósága érdekében

 

2020. március 23. napjától (hétfőtől) határozatlan ideig a Polgármesteri Hivatalban
nem lesz személyes ügyfélfogadás,

 

ezért kérem Önöket, hogy telefonon vagy online keressék ügyintézőinket.  (Telefonszámok, email címek a csatolt letölthető file-ban)

 

Kérem, hogy a Polgármesteri Hivatalt csak halaszthatatlan esetben (pl. anyakönyvi ügyintézés) keressék fel személyesen előre egyeztetett időpontban.

 

Ügyfélkapus ügyintézés az alábbi linken érhető el:
https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

 

Ha elfelejtette az elektronikus ügyintézéshez szükséges Ügyfélkapu azonosítóját, az ingyenesen hívható Kormányzati Ügyfélvonal (1818) munkatársai segítenek.

 

E-mail-es kapcsolat:
Ügyfélkapus hozzáférés hiányában a veszélyhelyzet ideje alatt a Hivatal a közvetlenül e-mail üzenetben elküldött beadványokat is fogadja, amelyre elsődlegesen az alábbi e-mail címet veheti igénybe:
hivatal@szabadbattyan.hu

 

E-mail üzenetben küldött beadványában telefonos elérhetőségét is tüntesse fel, hogy az ügyintéző a lehető leghamarabb fel tudja venni Önnel a kapcsolatot.

 

Szabadbattyán, 2020. március 20.

Csere Orsolya s.k.
jegyző

 

SZBHIVATAL-ÜGYFÉLSZOLGÁLAT.pdf (171 letöltés)
Megszakítás

Ha továbbra is használni szeretné az oldalt , akkor fogadja el a cookie-k használatát . Bővebben

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

Bezárás